Practicar ioga durant l’embaràs ajuda a viure aquesta etapa de forma serena i conscient.

A la vegada aporta molts beneficis:

  • Ajuda a reduir l’estrès, la incertesa i la por
  • Alleuja i preven símptomes de malestar (mareig, mal de cap, cansament, etc)
  • Enforteix els músculs i cuida la postura que l’embaràs pot afectar (hiperlordosi, coll i espatlla, etc)
  • Prepara la respiració i la postura per al part
  • Facilita manteniment del sòl pèlvic
  • Augmenta l’elasticitat

I sobretot, el ioga aporta una connexió interna amb el bebé, amb la vida creixent a l’interior

De la ma d’una experta professora, iogui i mare, Teresa Palomas, autora del llibre Yoga y Embarazo  (Ed. Océano, 2002), diplomada en ioga per a l’embaràs a Holanda (2001) i autora de textos de mindfulness per a embarassades (en edició)

A JIO cuidem el detall per a que puguis viure l’embaràs en tota la potència, el treball amorós i la seguretat davant el canvi en la vida.

El Programa ioga per a l’embaràs de JIO inclou un mínim de 4 sessions, que pots realitzar a partir del 3er mes d’embaràs. Pots tenir entrevista prèvia amb nosaltres per dissenyar a mida el teu programa. Son sessions d’una hora, de 18 a 19 h els dilluns. Podem ajustar l’horari a les teves necessitats. La informació que reps durant les sessions et permet seguir practicant amb seguretat a casa o a altres sessions de ioga que t’interessin. Inclou material per al teu treball personal, que pots compartir amb la teva parella si ho desitges.

Si estàs embarassada, demana entrevista per programar les teves sessions,
i gaudeix del teu estat de gràcia !!